Για χρόνια, οι άνθρωποι πίστευαν ότι διατάσεις ήταν κάτι που μόνο οι αθλητές έπρεπε να κάνουν πριν ασκηθούν ή αγωνιστούν.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το να κάνεις απλές διατάσεις μόνο δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να βοηθήσει δραματικά τον καθένα μας να αυξήσει την ευελιξία, να βελτιώσει την ισορροπία και να ανακουφίσει τον πόνο που προκαλείται από μυϊκή δυσκαμψία στις αρθρώσεις.

Οι διατάσεις είναι ένας απλός και ασφαλής τρόπος για να αποτρέψετε τις πτώσεις που αλλάζουν τη ζωή και μπορούν να απειλήσουν την ανεξαρτησία σας.

Το εύρος κίνησης και η ακρίβεια είναι ζητούμενο και βάση για τα περισσότερα αθλήματα. Η γιόγκα όχι μόνο μας δίνει εύρος στην κίνηση, αλλά μαθαίνει στο σώμα να προσανατολίζεται και να έχει απόλυτο έλεγχο σε όλες τα επίπεδα κίνησης ακόμα και σε ανάστροφες θέσεις και αυτό δίνει ακρίβεια και έλεγχο στο σώμα σε κάθε κίνηση.

Επίσης η ευλυγισία που αποκτάμε κάνοντας πρακτικές yoga, κάνει την κίνηση των μελών του σώματος πιο εύκολη για τους μυς και αφήνει όλη τη δύναμη να εστιαστεί εκεί που πρέπει, ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

To πιο σημαντικό όμως είναι η ψυχική ανάταση που μας δίνει η πρακτική yoga και που όλοι χρειαζόμαστε…Φτιάξτε ατμόσφαιρα, μπείτε στο you tube και απολαύστε!