Είναι γνωστό, ότι η εφαρμογή πάγου επάνω στο τραυματισμένο σημείο, βοηθά να συρρικνωθούν οι φλέβες, αποτρέποντας τη συγκέντρωση περισσότερου  αίματος στην περιοχή. Το επιπλέον αίμα, θα μπορούσε να επιδεινώσει το οίδημα και τη φλεγμονή και να επιβραδύνει τη διαδικασία της επούλωσης.

Το ζεστό πάλι, αυξάνει τη ροή του αίματος στην περιοχή, προσφέροντας στους τραυματισμένους ιστούς τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να επουλωθούν. Μπορεί, επίσης, να αυξήσει την ευλυγισία των τενόντων και των μυών.

Τι θα πρέπει να κάνετε λοιπόν για να ανακουφιστείτε εάν

Πάθετε διάστρεμμα                                                                                              Βάλτε πάγο. Το διάστρεμμα συνοδεύεται από τοπική άνοδο της θερμοκρασίας και πρήξιμο στο σημείο του τραυματισμού. Εάν το εφαρμόσετε πάραυτα θα σταματήσετε το αιμάτωμα και το πιθανότερο είναι ότι θα πάτε στη δουλειά σας την επόμενη ημέρα. Η εφαρμογή πάγου, θα βοηθήσει να συρρικνωθούν οι φλέβες και έτσι θα φτάσει λιγότερο αίμα στην περιοχή, θα καταπραϋνει τα συμπτώματα και θα επιταχύνει την επούλωση.

Χτυπήσατε και έχετε μελανιές                                                                                    Η εφαρμογή πάγου αμέσως μετά από τον τραυματισμό, θα βοηθήσει να υποχωρήσει πιο γρήγορα η μελανιά, το πρήξιμο στην περιοχή και ο πόνος. Εφαρμόστε τον περίπου 15 λεπτά την ώρα.

Έχετε τενοντίτιδα                                                                                                  Πάγος και μετά ζέστη! Μόλις εκδηλωθούν τα συμπτώματα της τενοντίτιδας και για διάστημα 3 περίπου ημερών, περισσότερη ανακούφιση προσφέρει η εφαρμογή πάγου, αφού βοηθά στη μείωση της φλεγμονής. Ωστόσο μετά από αυτή την πρώτη περίοδο, συνίσταται θερμότητα, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ροή του αίματος, να χαλαρώσουν οι μύες και να φτάσουν περισσότερα θρεπτικά στοιχεία στην περιοχή ώστε να επιταχυνθεί η ανάρρωση.

Πάθατε μυϊκή θλάση                                                                                                 Οι μυς σας καταπονήθηκαν πολύ και υπερέβησαν τα όρια της ελαστικότητάς τους, εμφανίζοντας εσωτερικές μικρο-βλάβες. Ο πάγος μπορεί να βοηθήσει την ώρα του τραυματισμού, όμως για τον πόνο και την δυσκαμψία που συνοδευυν τη μυική θλάση, η χρήση θερμοφόρας, οι ζεστες κομπρέσες και το ζεστο μπάνιο θα χαλαρώσει τους μυς σας και θα  βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τον τραυματισμό.

Πονάτε κατά την περίοδο                                                                                          Οι κράμπες τις περιόδου, οφείλονται στις ακούσιες συσπάσεις της μήτρας, η θερμότητα χαλαρώνει τους μύες, και βελτιώνει την ροή του αίματος, μειώνοντας τον πόνο.

Χρησιμοποιήστε σωστά τα φυσικά αυτά μέσα, έτσι ώστε να έχετε το βέλτιστο όφελος!