
Και ναι αποδεικνύεται πλέον επιστημονικά!
Η όραση είναι μακράν η κύρια αίσθηση μας και καταναλώνει πάνω από τους μισούς πόρους του εγκεφάλου.
“Λιγότερο κείμενο, περισσότερες εικόνες”. Αυτό ήταν το motto της εφημερίδας USA today. Πολλοί ήταν αυτοί που προέβλεψαν την αποτυχία μιας τέτοιας στρατηγικής και διαψεύστηκαν! Μέσα σε λίγα μόνο χρόνια οι πωλήσεις της έκαναν ρεκόρ και έγινε η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα στην Αμερική!
Οι εικονογραφικές πληροφορίες είναι πιο ελκυστικές, πιθανόν επειδή γίνονται πιο εύκολα κατανοητές. Aκόμη, βοηθούν για μια πιο αποτελεσματική αποτύπωση στους εγκεφαλικούς νευρώνες.
Πρόσφατες έρευνες μέτρησαν την αρχική επίδραση των εικόνων πάνω στην προσοχή. Παρακολουθώντας τις οφθαλμικές κινήσεις (με υπέρυθρη τεχνολογία), εξέτασαν τις αντιδράσεις χιλιάδων καταναλωτών, σε πλήθος έντυπων διαφημίσεων. Ακόμη και αν η εικόνα ήταν μικρή και στριμωγμένη σε μη εικονογραφικό υλικό, το μάτι εστιαζόταν σε αυτήν!
Έτσι πολλές είναι οι εταιρείες πλέον που έχουν κάνει τις εικονογραφικές παρουσιάσεις κύριο τρόπο μεταφοράς πληροφοριών! Εάν λοιπόν θέλετε πραγματικά να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας, την επόμενη φορά που θα έχετε μια παρουσίαση με Power Point, σκεφτείτε τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσετε σε κάθε διαφάνεια!!